خرید ملک در ترکیه

ساخت وبلاگ

نوجوانان زمانی که در آستانه انتخاب رشته قرار دارند، اولین تصمیم مهم زندگی خود را برای آینده تحصیلی و شغلی خواهند گرفت. تصمیمی که اگر با سهل انگاری همراه باشد، ممکن است اشتیاق دانش آموز را برای ادامه تحصیل کمتر کند. دانش آموزان پایه نهم برای ورود به مقطع دهم بایستی پس از اتمام امتحانات پایانی خرداد ماه انتخاب رشته کنند. در انتخاب رشته پایه دهم، نمرات 3 سال متوسطه اول، علاقه و نظر دانش آموز و… تاثیر گذار است.
بعد از این که امتحانات خرداد ماه نیمسال دوم تحصیلی پایه نهم به اتمام رسید، دانش آموزان بایستی از طریق شرکت در آزمون های مشاوره ای و تکمیل فرم هدایت تحصیلی، نسبت به انجام انتخاب رشته خود اقدام کنند.

بر اساس تغییراتی که در انتخاب رشته دوران متوسطه صورت گرفت، دانش آموزان پایه نهم باید بدانند تمام نمرات سه سال دوران متوسطه اول همچنین ضریب درس ها برای تمامی رشته ها یکسان است. انتخاب رشته نهم به رتبه دانش آموز بستگی دارد، برای مثال اگر دانش آموزی رتبه لازم برای انتخاب رشته در علوم تجربی را ندارد، می بایست در گروه های فنی و یا انسانی و… دست به انتخاب بزند.
مراحل اولی انتخاب رشته تحصیلی

  1. انتخاب گزینه “مشاهده کارنامه” و درج کد ملی (نام کاربری) و رمز عبور
  2. کلیک بر روی “ورود کاربران” در پورتال شخصی
  3. فشردن کلید “انتخاب رشته پایه نهم و رویت فرم شماره 6 رشته تحصیلی” و دریافت فایل اولویت بندی
  4. انتخاب رشته تحصیلی و مدرسه

برای انتخاب رشته تحصیلی خود با ما همراه باشید.

خرید ملک در ترکیه...
ما را در سایت خرید ملک در ترکیه دنبال می کنید

برچسب : انتخاب رشته تحیلی, نویسنده : ریحانه reyhanehesfandsar بازدید : 138 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 17:06

اگر قصد دریافت اقامت ترکیه را دارید؛ باید درباره کد مالیاتی ترکیه اطلاعات لازم را کسب کرده و پروسه دریافت کد مالیاتی را طی نمایید.

شما برای انجام هر اقدامی مانند اخذ کارت کیملیک، افتتاح حساب، ثبت شرکت، خرید ملک و… نیاز به اخذ کد مالیاتی ترکیه دارید تا بتوانید کارهای اداری خود را انجام دهید. البته دقت کنید که دریافت این کد به معنای پرداخت مالیات از سوی شما نیست و به عنوان یکی از مدارک شناسایی شما برای کشور ترکیه به شمار می‌رود. کد مالیاتی از طریق پاسپورت اخذ می‌شود و یک بار برای همیشه برای هر فردی صادر خواهد شد. کد مالیاتی در زبان ترکی به آن ورگی می گویند که در این مقاله به صورت کامل به نحوه دریافت و چگونگی انجام آن می‌پردازیم.

روی لینک زیر کلیک نمایید. 

https://tekincogroup.com/turkish-tax-code/

خرید ملک در ترکیه...
ما را در سایت خرید ملک در ترکیه دنبال می کنید

برچسب : کد مالیاتی در ترکیه, نویسنده : ریحانه reyhanehesfandsar بازدید : 128 تاريخ : دوشنبه 8 فروردين 1401 ساعت: 14:35